Strona główna1 » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

Proszę o zapoznanie się z regulaminem, który państwo akceptujecie dokonując zakupu
F.H.U. CORNES z siedzibą w 37-200 Przeworsk, ul. Tysiąclecia 18
NIP: 7941141021 REGON: 180668882

1. Proszę o nieskładnie zamówień, których nie macie zamiaru zrealizować lub odebrać. W świetle prawa zamówienie złożone drogą elektroniczną jest równoznaczne z zawarciem umowy i obliguje do odbioru i zapłaty za zamówiony towar.  

2. Ceny wszystkich produktów zawierają podatek VAT, są cenami brutto. Na każdy zakupiony u nas produkt wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT.  

3. Reklamacje - Jeżeli paczka wysłana kurierem jest uszkodzona (np. zgnieciona, rozerwana, klejona taśmą w miejscach na firmowej folii proszę spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego (protokół szkody). Tylko na podstawie sporządzonego protokołu szkody będą rozpatrywane uszkodzenia, które powstały podczas transportu. Przesyłki wysłane Pocztą Polską są standardowe, nie zawierają ubezpieczenia i "opcji ostrożnie", w przypadku uszkodzenia towaru w transporcie nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Istnieje możliwość wykupienia usługi dodatkowej "opcja ostrożnie" (koszt 8 zł).
-  Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
-  Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
-  Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres cornes@cornes.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 

4. Odstąpienie od Umowy sprzedaży
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
         Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru.
- Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

5. Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 24h po wyprodukowaniu zamówionego towaru. Do produkcji przystępujemy w terminie 1-2 dni robocze od otrzymania wpłaty. Produkcja trwa ok 2-4 dni roboczych. Po wyprodukowaniu towaru towar jest przekazywany do wysyłki. Terminy te mogą ulec zmianie w zależności od ilości zamawianych produktów. Możliwe jest ustalenie indywidualnego terminu wyprodukowania gadżetów.

6. Przy zamówieniu większej ilości towaru termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie.  

7. W przypadku zakupu większej ilości przystępujemy do produkcji tylko po otrzymaniu wpłaty na konto i w tej sytuacji nie ma możliwości skorzystania z wysyłki za pobraniem. Wysyłka za pobraniem możliwa jest tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. 

8. W wyjątkowych przypadkach czas zrealizowania wysyłki może ulec zmianie.  Termin realizacji zamówień wykonywanych na indywidualne zlecenie to 2-4 dni robocze. Zależnie od zakupionej ilości. Towar, który wymaga wyprodukowania nie jest wysyłany w terminie 24h. 

9. Ochrona danych osobowych
- Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

 

Pozostałe informacje

Jeżeli po zakupie nie otrzymamy informacji ważnych do wykonania produktu tzn. wzoru lub koloru zakupionego produktu, gdy jest taka możliwość wyboru w aukcji piszemy e-maila z przypomnieniem, w przypadku braku tych informacji do kolejnego dnia roboczego wysyłamy losowo wybrane wzory i kolory zakupionego towaru. 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl